Vzgoja socialnih veščin
Katja Kumše (Džindžinovič)
Ko hodiš, pojdi zmeraj do konca. A če ne prideš ne prvič ne drugič do krova in pravega kova, poskusi vnovič in zopet in znova.
Izobraževanja in predavanja
- predavanja za starše
- treningi asertivnosti
- izobraževanja po želji naročnika
Izobraževanja za kolektiv v vrtcih in šolah:
Povratne informacije:
Izobraževanja so anketirani udeleženci (vzgojitelji in učitelji) do sedaj ocenili z oceno 4,8 (od 5), izvajalko pa z oceno 4,9 (od 5).
“Atraktivno, domiselno, drugače, uporabljene so bile
odlične, raznolike oblike in metode dela.”
” Odlično vsebinsko in organizacijsko izvedeno.”
“Zelo praktično uporabno.”
Izobraževanja za kolektiv:
»Dajmo se zmenit!« Učinkovita komunikacija v kolektivu
- naše psihološke potrebe
- načini komunikacije glede na tip osebnosti
- slabe navade in ovire v komunikaciji
- »jaz« sporočila
- dajanje in sprejemanje kritik in pohval
- reči »ne« (in se ob tem dobro počutiti)
- reševanje konfliktov
- razmejevanje odgovornosti
- govorica telesa
- metode obvladovanje stresa
»Je kaj trden most?« Uspešno in sproščeno timsko delo
- razlike med učinkovitim in neučinkovitim timom
- različni tipi osebnosti in kako z njimi sodelovati
- komunikacija v timu,
- dejavniki uspešnega tima
- reševanje konfliktnih situacij
- razmejevanje nalog in odgovornosti
Kako preživeti in na/učiti v »ADHD razredu«?
Preizkušene in učinkovite metode za uspešno vodenje zahtevnih oddelkov
- postavljanje pravil
- sledenje vedenja
- izvajanje posledic
- jačanje pozitivnih lastnosti
- preusmerjanje
- moč izbire
- učenje odgovornosti
- povezovanje v skupnost
- modifikacija vedenja
- povezovanje s starši
Razred kot igrišče socialnih veščin: praktično in preizkušeno!
Aktivnosti za sistematično spodbujanje socialnih veščin v razredu – za učitelje prve in druge triade
- prepoznavanje svojih in tujih čustev
- vživljanje v druge
- vključevanje v skupino
- reševanje konfliktov
- jačanje osebnosti
- učinkovito izražanje želja in potreb
- spodbujanje želenega vedenja
- večanje frustracijske tolerance
Kaj potrebujejo starši, da bodo verjeli v otroke in sodelovali z učiteljem?
Psihološke potrebe novodobnih staršev, nagnjenih k preobremenjenosti in zaščitništvu
- učinkovita komunikacija s starši
- preverjanje pričakovanj
- tehnike podajanje kritike
- razmejevanje odgovornosti
- ciljno usmerjen pogovor
- podpora staršem v stiski
- prilagajanje, popuščanje ali rigidnost
Predavanja za starše
- Stiske najstnikov: kako razumeti in se primerno odzvati na različna vedenja najstnikov
- Dober odnos in jasne meje
- Sočutnost ali razvajenost
- Zakaj se otrok tako obnaša?
- Moč dobrega odnosa
- Vzgoja z več smeha in manj drame
- Na poti v samostojnost
- Medvrstniško nasilje
- Ne/primerna komunikacija v šoli
- Vpliv tehnologije in vzgoja
- Vpliv vrstnikov na vedenje
- Živahen in zdrav ali ADHD?
- Socialne veščine – ali jih moj otrok ima?
Delavnice za učence:
Povezani, ne zvezani! 5 skrivnosti povezanih razredov
Avtorske delavnice SOcialnih VEščin SOVE© za učence od 2. do 9. razreda, prilagojeno razvojnemu obdobju in potrebam oddelka.
Misija ne/mogoče: Kako se uspešno vključim v razred in hkrati dobro počutim?
Delavnice asertivnosti za učence zadnje triade: tehnike učinkovitega prepoznavanja lastnih potreb in primernih načinov socialnih interakcij.
Svet na glavo – razmišljaj z glavo!
Kako lahko na doživljanje ljubezni, prijateljstva, staršev in šole pogledajo mladostniki na proaktiven in odgovoren način – jačanje samostojnosti, možnosti izbire in prevzemanja posledic – za učence zadnje triade.
*Glede na specifične potrebe oddelkov se lahko izvedejo tudi delavnice z drugačno vsebino.